CzechBikers - Historie-2009
Jdi na obsah Jdi na menu

Sezóna 2009

Název akce Datum Popis akce

ShutDown & Vykvaltování

10. 10. 2009

Letošní oficiální ukončení motorkářské sezóny jsme spojili s Vykvaltování motoklubu Topmoto z Topolné. I přes nepřízeň počasí, se nás u kina sjelo cca 20 strojů, v Topolné jsme si dali pauzu na rozmrznutí a v počtu asi 50 motorek jsme dorazili s přátelskou podporou Policie ČR na hrad Buchlov. Tam na nás čekala prohlídka hradu, občerstvení, soutěž v jízdě pomalosti a samozřejmě se celou vyjížďku střádalo do kasičky na dětský domov v Uh. Hradišti. Akce se následně přesunula právě tam, kde děti upekly koláčky, my zase špekáčky na ohni.. Prostě parádní podzimní akce...

Minibike Brno okruh

4. 10. 2009

Poprvé jsme se vypravili otestovat brněnský minibikový okruh. Kluci z Pardubek tam už netrpělivě čekali od 11 hodin než otevřou. Okruh je nádherný, rychlý a velice technický. Zázemí odpovídá okruhu na kterém se konají závody Mistrovství Evropy. Opravdu luxusní poježdění ke konci sezóny.

Valná hromada č. 3

7. 8. 2009

Už letos třetí valná hromada klubu, grilovačka pro členy a sponzory... Probíhala opravdu vesele, Zuzanka oslavila rovnou narozeniny a skončila v bazénu.. Drakka jsme pokřtili jakožto nového čena klubu. Opravdu výborná akce, Maska zase jsi nezklamal.. dík za azyl..

CzechBikers Minibike CUP 2009

19. 7. 2009

První závod pořádaný klubem CzechBikers se docela povedl. Počasí nám ráno sice moc nepřálo, ale po měřených trénincích na mokru se umoudřilo a závody se jely již na suchu a za doprovodu sluníčka. Program byl sice hodně našlapaný, ale věřím, že se všem závody líbily a příště se znovu uvidíme v Lipníku na druhém ročníku CzechBikers Minibike CUP.

MidnightRide 2009

4. 7. 2009

V letošním roce poprvé, celkově však již potřetí jsme uspořádali noční jízdu městem Zlínem. Sjeli jsme se ve 21:00 k restauraci eR1 a o hodinu později se vyjelo na noční jízdu městem. Celkový počet převýšil 80 strojů. Po 45 minutové vyjížďce se zakotvilo na parkovišti pod kostelem. Následovalo nečekané spestření v podobě striptýzu a akce se v poklidu ukončila. Afterparty ve vinném sklípku opět nezklamala.

Tramp - Buchláky

Po dlouhé době jsme zase zavítali k Trampovi na klobásku a trošku si zajezdit v zatáčkách. Nakonec z toho byl pohodový výlet se vším všudy i s koupáním v Holešově.

Vančica 2009

27. 6. 2009

Letos jsme nemohli samozřejmě chybět na kultovních závodech do vrchu maloobjemových strojů v Kašavě u Zlína. Vyzbrojeni o poznání lepší technikou a odhodláním jsme zaznamenali Double.. Zuzka ve své kategorii nad 2,5 kW 1. místo a hned za ní Zbyňa na čajně i s prasklým rámem. 1. kolo polovinu tratě doběhl po svých díky spadlému řetězu, druhé kolo ovšem zabodoval... Akce velice vydařená, děkujeme organizátorům a za rok určitě zas...

Valná hromada č. 2

20. 6. 2009

V pořadí druhá valná hromada klubu CzechBikers se konala u Masky v peklírně. Alkohol tekl proudem, grilovalo se, no povedená akcička...

Jihočeská veselka - Nové Hrady

Hrstka statečných členů, kteří se nezalekli ani nevlídného počasí, se v sobotu vypravila na pravou krojovanou jihočeskou veselku do Nových Hradů. Počasí nakonec vydrželo, takže cesta i veselka proběhly bez komplikací. K večeru se skupina přemístila do kempu v Českých Budějovicích a užila si sobotní noc, jak se na CzechBikers sluší...

Ráno pak česnečku na zpravení a tradááá domůůů....

Pardubice serial - závody

13. 6. 2009

Poprvé jsme se jako tým účastnili Minibike seriálu v Pardubicích na krásném okruhu UAMK. Dorazili jsme na místo v pátek večer, něco se ugrilovalo, popilo a šlo se spát. Ráno nás čekala kvalifikace + tréninky a 2 závody. Akce se myslím velice vydařila, kluci v kategorii Blata 2,5 pobrali 1. 3. a 4. místo. V openech byla již větší konkurence, ale reprezentovali jsme velice zdatně.

Pardubice trénink

6. 6. 2009

Konečně jsme se vypravili na krásný okruh v Pardubicích, na kterém se jezdí mistrovství republiky v minibicích. Výbrně jsme si zajezdili a potrénovali na nadcházející hobby serial.

Freedom Party Rožnov p. R.

22 - 24. 5. 2009

Od pátku do neděle se část našeho motoklubu zúčastnila kultovního motorkářského srazu v Rožnově pod Radhoštěm. O tom co vše se tam dělo si každý udělá obrázek sám, když se podívá na fotky z této velice povedené akcičky.

Lipník mini č. 3

23. 5. 2009

V sobotu jsme se sjeli opět do Lipníka na motokárový okruh. Maska ladil nový stroj Blatu Elite 14 WRS, ostatní trénovali jak o život na závody.

Honda day Brno okruh

15. 5. 2009

V pátek si všichni vzali volno a sraz jsme dali v 9 ráno na okruhu v Brně. Ale počasí naprosto nepřálo, tak obě skupiny, jak ze Zlína, tak z Prahy jely skoro 100 km v dešti a mlze. Nakonec jsme prošli křtem ohněm, teda spíš vodou a dali si 20 minut na mokru. Výborně jsme se projeli, sám jsem žasnul co pneumatiky na vodě zvládnou. Nikdo to kupodivu nezahodil

Lipník mini č. 2

10. 5. 2009

Tentokrát se nás do Lipníka vydalo mnohem víc, celkově asi 15 strojů. Okruh je naprostá špička, ať co se týká provedení, nájezdů a kvality asfaltu, tak hlavně samotná trať je vymyšlená tak, že se člověk opravdu nenudí a připadá si jako na opravdovém okruhu. Až na několik technických závad vše proběhlo bez jakýchkoli problémů.

Lipník mini č. 1

4. 5. 2009

Maska, Sigy a Zbyňa vyrazili na okruh do Lipníka nad Bečvou. Napráskali pár fotek, tak tady je máte.

Zakvaltování Topolná 2. 5. 2009 Náš motorkářský klub se zúčastnil akce pořádané klubem Topmoto v Topolné u Zlína. Výborně zorganizovaná vyjížďka, spolupráce s policií, beseda s patologem a prezentace, to vše se dalo zažít na tomto moto srazu. Kluci máte náš obdiv...

Loveride - Švýcarsko

29. 4. - 4. 5. 2009

Výlet k Davidovi a na motosraz Loveride začal velmi nešťástně. Jára a Zuzka vyrazili na motorce po ose a hned před Plzní začalo pršet. Až ke Stutgartu jeli v dešti, ale zdárně absolvovali 720 km až do Hausenu, nedaleko Zurichu. Jura a Ráďa autem přijeli druhý den ráno. Čekal nás výlet přes horské pasy Sattelegg a dál přes pas Ibergeregg. Další den Jára a Zuzka jeli do města Zug a v neděli se jelo brzo ráno v mlze na sraziště motorkářů Schneisse a dál s bandou Swissbikeru do Dubendorfu na Loveride. Z Loveride Z+J už letěli po ose domů do Prahy a Jura s Ráďou autem v pondělí večer do Přerova.

Jarní CzechBikers RESTART

11. 4. 2009

Letošní zahajovací vyjížďky se zúčastnil rekordní počet motorkářů. Pod Velkým kinem ve Zlíně se shromáždilo 215 strojů a vydalo se na Helfštýn. Po cestě se přidali další skupinky v Holešově a v Bystřici u Mrtvolky nás bylo necelých 300. Na hrad dorazilo nakonec 217 strojů.

Minibike závody Praha Liga

5. 4. 2009

Historicky první závod minibiků, kterého se účastnil tým CzechBikers dopadl nad očekávání úspěšně. Po sobotním tréninku Zuzce vydechnul stroj, tak v neděli nastoupila v kategorii Čína vzduch v druhé skupině na járově stroji a hned to zacinkalo. Vyšlo z toho 2. místo v obou závodech a zisk cenných mistrovských bodů. Jára v prvním závodě dojel na 4. míste ve skupině č. 1 a druhý závod po pádu skončil 6. Foto a hlavně video ze závodu bude brzo v sekci Video.

Návrat Pepého z Afghanistánu  28. 3. 2009 Náš zatoulaný CB člen, jediný čoprák Pepa se vrátil po dlouhé misi v Afghanistánu. Oslava byla bujará v Tečovicích U Bivoje, protáhla se pro některé až do ranních hodin. Pepé vítej zpátky, jsme rádi že ses nám vrátil celý....

Motocykl 2009

14. 3. 2009

Exkluzivní fotografie z Motocyklu 2009. I když Suzuki, Yamaha, Ducati a Kawasaki odřekla vystavování na největší tuzemské motorkářské výstavě, účast byla překvapivě hojná. Některé kousky stály opravdu zato...

Minibike session č. 7

8. 3. 2009

Další řádění na okruhu v Prštném tentokrát v neděli. Technika se zlepšuje a jezdí se opravdu týden co týden rychlej.

Valentýnské minibike řádění

14. 2. 2009

Na Valentýna jsme uspořádali výjmečnou akci a to celou v růžové barvě. Každý kdo se nahlásil mohl dorazit a jediná podmínka bylo něco růžového na sobě. Dorazilo cca 15 minibiků, odjely se kvalifikace a závody v jednotlivých výkonnostních kategoriích. Akce se myslím povedla.

Minibike session č. 6 8. 2. 2009 Další ježdění v Prštném. Přidavají se k nám i přespolní z Bystřice pod Hostýnem..

Minibike session č. 5 17. 1. 2009 Stalo se již tradicí každý víkend roztočit motory našich mimin a tak v sobotu byli kluci z Czechbikers klubu zas řádit na okruh do Prštného. Tady jsou fota z docela promrzlé zlínské dráhy...

Minibike session č. 4 10. 1. 2009 Nový okruh v Prštném jsme si nemohli nechat ujít a šlo se hned testovat. Trať je více technická, určitě se bude všem líbit...