Jdi na obsah Jdi na menu
 

Kola

 

Ač výměna ložisek je vcelku jednoduchá tak pěknou chvilku mě trvalo než jsem přišel jak obejít speciální nářadí. Sice jde o destruktivní demontáž, ale stejně k čemu by byly starý ložiska. Tak jsem vyrval těsnění který je v malých drážkách ve vnějším a vnitřním kroužku a vytrhl plechovou klec. Pak už stačí jen kuličky nahnat k sobě a vnitřní kroužek vypadne. Vyjme se z kola distanční trubka a strčí se tam delší kterou vyklepneme to druhý ložisko. Strčíme zpět pár kuliček do demolovanýho ložiska a rozprostřeme pěkně po obvodu a ložisko vyklepneme přes vnitřní kroužek jako to předchozí. (pokud máte někdo lepší tip tak sem s tím).

Obrazek


Všechny ložiska narážet přes vnější kroužky. Při narážení nových ložisek je potřeba u předního kola dorazit ložisko na straně náhonu tachometru aby se vnější kroužek opřel o osazení a druhé ložisko dorazit tak, aby se se vnitřní kroužky opřely o distanční trubku uvnitř kola. Tím pak vznikne určitá mezera mezi čelem vnějšího kroužku druhýho ložiska a osazením v kole. U zadního kola se prvně naráží ložisko na straně brzdného kotouče.

 

 


autor: GSX-Roll