Jdi na obsah Jdi na menu
 

Suzuki GSXR 750R r.v. 1990

 

Jako homologační základ pro závodní sport koncipovala firma Suzuki tento další typ vývojové řady GSX-R 750. Rovnotlaký karburátor o průměru 40 mm, větší ventily při sníženém zdvihu stejném vrtání, vynikající ojnice a závodní převody daleko přesazeným prvním rychlostním stupněm jasně ukazují - vedle dalších fines - na to, k jakému účelu má být stroj nasazován. V závodní variantě má motor výkon přes 135 k. Když musí byt pro německé silnice seškrcen na 100 k, vlastně ztrácí smysl.

  Suzuki GSX-RR 750
MOTOR  
typ řadový čtyřválec
  vzduchem chlazený
  DOHC, 16 ventilů
vrtání zdvih 70 x 48,7 mm
zdvih. objem 748 ccm
kompres. poměr 11 : 1
karburátory 4 x 40 mm DOHC
  Mikuni
max. otáčky 13 500 ot. / min
ŠASI  
rám dvojitý kolébkový - hliník
přední závěs nast. předpětí a odraz
zadní závěs nast. předpětí odraz a náraz
přerní brzda 2 x 300 mm kotouč
  čtyřpístek
zadní brzda 280 mm kotouč
  jednopístek
ROZMĚRY  
rozvor 1415 mm
výška sedla 790 mm
such. hmotnost 193 kg
objem nádrže 19 litrů

VÝKON

 
výkon 135 k/10 200 ot./min
točivý moment 80 Nm/10 000 ot./min
max. rychlost  250 km/h
 

 Galerie GSXR 750R

Obrazek

 

 

 

 

 


Podklady MOTORÁJ 7/1998

autor: Jára