Suzuki GSXR 750R r.v. 1990
Jako homologační základ pro závodní sport koncipovala firma Suzuki tento další typ vývojové řady GSX-R 750. Rovnotlaký karburátor o průměru 40 mm, větší ventily při sníženém zdvihu stejném vrtání, vynikající ojnice a závodní převody daleko přesazeným prvním rychlostním stupněm jasně ukazují - vedle dalších fines - na to, k jakému účelu má být stroj nasazován. V závodní variantě má motor výkon přes 135 k. Když musí byt pro německé silnice seškrcen na 100 k, vlastně ztrácí smysl.
Suzuki GSX-RR 750 MOTOR typ řadový čtyřválec vzduchem chlazený DOHC, 16 ventilů vrtání zdvih 70 x 48,7 mm zdvih. objem 748 ccm kompres. poměr 11 : 1 karburátory 4 x 40 mm DOHC Mikuni max. otáčky 13 500 ot. / min ŠASI rám dvojitý kolébkový - hliník přední závěs nast. předpětí a odraz zadní závěs nast. předpětí odraz a náraz přerní brzda 2 x 300 mm kotouč čtyřpístek zadní brzda 280 mm kotouč jednopístek ROZMĚRY rozvor 1415 mm výška sedla 790 mm such. hmotnost 193 kg objem nádrže 19 litrů VÝKON
výkon 135 k/10 200 ot./min točivý moment 80 Nm/10 000 ot./min max. rychlost 250 km/h
Podklady MOTORÁJ 7/1998