Patenty firmy SUZUKI
|
||
|
|
|
Srdcem systému je dvojitý olejový čerpadlo který jednou stranou tlačí pod velkým tlakem s malou průtokovou rychlostí olej na mazaná místa (klikovka, ojnice, ventilovej rozvod ..) a druhá strana zajišťuje rychlou cirkulaci oleje přes olejový chladič a hlavu. Další specialitkou je ostřik pístů zespodu olejovou sprchou. |
|
||
|
|
|
||
|
SCEM -Suzuki Composite Electro-Chemical Klasické válce se skládají z ocelové vložky vlisované do hliníkového válce. Suzuki na stěnu pracovní plochy válce nanáší elektrochemickou cestou vrstvu na bázi niklu, fosforu, křemíku a uhlíku. Obdoba Nicasilu, což je karbid křemíku a niklu. Změní se tloušťka vložky, která je tím lehčí a lépe přechází teplo ze spalovacího prostoru. Tato vrtsva je i mnohem trvanlivější než klasická ocelová vložka a líp odolává extrémním teplotám. |
|
||
|
|
SDTV -Secondary Throttle Valve System
Secondary throttle valves are fitted to each fuel-injection throttle body to improve intake efficiency and smooth power delivery. The valves are operated by a ECM-controlled servo-motor that constantly adjusts the intake opening to match engine performance with the riding condition. The latest generation SDTV (on GSX-R600 and 1000) uses a compact servo-motor mounted directly to the throttle body for excellent response. |
|
||
|
|
|
||
|
|